אנו בגרופ מדנס קפיטל פתרונות כלכליים בע"מ,
מחויבים לפעול ברוח חזון החברה ובהתאם לעריכה ולאמות המידה שקבעה לה למתן שירות מקצועי, איכותי, אחראי וזמין ללקוחותיה במטרה ליצור עם לקוחותינו יחסי אמון ואמינות הדדיים, לטווח הארוך.
באמנה זו אנו מצהירים ומתחייבים בפני לקוחותינו כדלקמן:
- לנהוג בהגינות ובהוגנות ובכבוד לכל לקוח ולקוח
- לטפל בפניית לקוח תוך מתן מענה מקצועי ומדויק בפרקי הזמן המוגדרים מטה ובהתאם לחוזר השירות לסוכנים לקוחות ויועצים.
- לספק ללקוח מענה ראשוני בהקדם האפשרי ולכל המאוחר תוך 2 ימי עסקים, ממועד קבלת פנייתו.
- למסור ללקוח, וללקוח לשעבר, לבקשתו כל מסמך הקשור אליו ואשר נמצא ברשותנו, תוך 3 ימי עסקים בהתאם ובכפוף לכל דין.
- להעביר כל אישור, מסמך או בקשה של לקוח תוך 7 ימי עסקים מפניית הלקוח.
- לתת ללקוח מענה ענייני לפנייתו בהקדם האפשרי.
- לשוחח עם הלקוח ו/או לתאם עמו פגישה תוך 7 ימי עסקים ממועד בקשת הלקוח.
- ללוות את פנייתו של הלקוח עד סגירת מעגל טיפול בפנייתו תוך עדכון לגבי זמני הטיפול הצפויים.
- למסור ללקוח מידע תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת פניית הלקוח.