פתרונות השקעה פיננסיים בשוק המקומי ובשוק הגלובלי

אילו פתרונות השקעה נתאים בשוק המקומי והגלובלי?

גיוון השקעות בתיק הנכסים
מדובר בגישה אסטרטגית לניהול השקעות המפחיתה סיכונים, ופוטנציאלית, ברוב המקרים, יכולה לשפר את התשואות באמצעות פיזור השקעות על פני מגוון סוגי פתרונות השקעה, במגוון סקטורים ואזורים גיאוגרפיים ובכך מרפדת את תיק הנכסים מפני התנודות הבלתי צפויות של השווקים הפיננסיים.

השקעות פיננסיות נזילות
השקעות פיננסיות נזילות הן השקעות שניתן להמיר במהירות למזומן תוך השפעה מינימלית לרוב על הערך המתקבל. אלה כוללות מניות, אג"ח, קרנות נאמנות, תעודות סל ושווי מזומנים. היופי בנכסים אלה טמון ביכולת שלהם להציע גם פוטנציאל צמיחה וגם גמישות בכדי להגיב, ולהתאים את תיק ההשקעות לתנאי השוק המשתנים בהתאם לאסטרטגיה הכוללת שהוכנה ללקוח.

גם בימים טרופים בהם נראה כי השוק המקומי מאבד את הזוהר שלו בשל אירועים גאופוליטיים, אל לנו לשכוח שהבסיס הקיים הינו איתן ושבהחלט ניתן למצוא הזדמנויות ומחירים נוחים אשר יאפשרו בהמשך להשיא ערך.

פתרונות השקעה פיננסים בשוק הגלובאלי
מעבר לישראל, אנו מכירים בעושר של אפשרויות השקעה ברחבי העולם. כל שוק מציג יתרונות וסיכונים ייחודיים. בין אם מדובר בחברות טכנולוגיה בעמק הסיליקון, בתחנות ייצור בסין או בשווקים מתעוררים באפריקה, אנו מטילים רשת רחבה כדי לחקור מגוון רחב של הזדמנויות השקעה פיננסיות נזילות לבחירת הלקוח.

באמצעות תשומת לב מתמשכת, תקשורת רציפה עם הלקוחות ושירות מותאם אישית, אנו פועלים לעדכן באופן שוטף לגבי ההשקעות והשינויים הנדרשים על מנת למקסם את העתיד הפיננסי שלך. 

לסיכום,
בעולם מלא באפשרויות פיננסיות, גיוון תיק ההשקעות הוא אסטרטגיה חיונית. מדובר בשימור יציבות פיננסית בין גלי השינוי התכופים לצד מינוף הזדמנויות צמיחה בארץ ובעולם.

עם מדנס קפיטל לצידך, היה סמוך ובטוח שהמסע שלך לשגשוג פיננסי נמצא בידיים טובות.

לתיאום פגישת הכרות
ללא התחייבות

מלאו את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

בכל שירות בתחום הפנסיוני כאמור באתר זה, יינתן על ידי גרופ מדנס קפיטל סוכנות לביטוח פנסיוני (2013)
בע"מ ח.פ. 
514990241, שהינה מורשית בענף הפנסיוני, ו/או בעלי רישיון סוכן פנסיוני מטעמה

תפריט נגישות